CORONA MAATREGELEN IN ONZE HOTELS

Onze hotels in Nederland zijn open en verwelkomen u graag!

Lees hieronder de maatregelen die we hebben genomen voor een comfortabel en veilig verblijf.


Update 3 februari 2021


WELKOM

Onze (Nederlandse) hotels zijn open en kijken ernaar uit om u te mogen verwelkomen! In de hotels hebben wij diverse maatregelen getroffen ter preventie van de verspreiding van het Coronavirus. De dagelijks zorg voor de veiligheid en het welzijn van onze medewerkers en gasten heeft daarbij topprioriteit en daarvoor volgen we de adviezen op vanuit het RIVM.

Op deze pagina informeren wij onze gasten over de maatregelen die wij hebben genomen in onze hotels en hoe deze van toepassing zijn op het verblijf. Voor meer gedetailleerde informatie per hotel, adviseren wij om de specifieke hotel website te raadplegen of direct met het hotel contact op te nemen.


Ook na de invoering van de avondklok blijven de hotels geopend en is de 'pick up' service van de restaurants ook na 21:00 uur beschikbaar voor gasten. Voor verdere details over deze pick up service zie de info op de hotel website.


Wij hopen hiermee eventuele zorgen weg te nemen en onze gasten te kunnen verzekeren van een zorgeloos en aangenaam verblijf!


Hotels

  • - Al onze hotels in Nederland zijn open
  • - Onze hotels in België en Groot-Brittannië zijn gesloten tot nader order.
  • - Er zijn diverse maatregelen in de hotels genomen om uw verblijf zo goed mogelijk te organiseren. Denk hierbij aan aanwijzingen zoals looproutes en voor 1,5 meter afstand. Er geldt een maximaal aantal personen voor diverse ruimtes zoals liften en toiletten.
  • - Wij verwerken in de diverse outlets uw betalingen enkel ‘cashless’ (via bankoverdracht, credit card of pin). Alleen onze hotelreceptie accepteert contant geld, echter prefereren wij uw betaling ‘cashless’.
  • - Onze medewerkers zijn er om u te helpen en geven aanwijzingen.
  • - We vragen u ook buiten het hotel (op de parkeerplaats, in de stad, op het strand etc.) medewerking te verlenen aan de ‘social distancing’ richtlijnen zodat we samen kunnen genieten.


Hygiëne

  • - Voor uw persoonlijke hygiëne zijn een aantal openbare ruimtes voorzien van desinfecterende gel. In alle toiletten bieden wij papieren handdoekjes.
  • - Wij houden van lekker schoon, de hele dag door! Schoonmaak en desinfectie van de algemene ruimtes en contactoppervlakken als liftknoppen en trapleuningen gebeurt meerdere keren per dag.
  • - Om het contact tussen medewerkers en gasten te vermijden worden kamers schoongemaakt, als onze gasten niet op de hotelkamer zijn. Wij vragen onze gasten ook de hotelkamer niet te betreden indien onze medewerkers aanwezig zijn voor schoonmaak of onderhoud.
  • - Medewerkers wassen achter de schermen continu de handen met desinfectiezeep.
  • - De medewerkers van de Housekeeping dragen handschoenen en werken met professionele schoonmaakproducten en procedures.


Eten en drinken

  • - De restaurants, bars en terrassen in onze Nederlandse hotels zijn vanaf 15 december 2020 gesloten voor zowel hotelgasten als gasten van buitenaf.
  • - Er zijn mogelijkheden tot het nuttigen van ontbijt, lunch, diner en drankjes op de kamer. Raadpleeg hiervoor de hotel websites voor meer informatie over opties die zij tijdens het verblijf aanbieden.


Meeting & events

  • - De opstellingen in onze vergaderzalen zijn aangepast zodat er 1,5 meter afstand is voor diverse groepsgroottes.
  • - Neemt u a.u.b. contact op met het hotel, zij zullen u voorzien van persoonlijke hulp bij uw aanvraag.


Faciliteiten

  • - De diverse faciliteiten in de hotels zijn tijdelijk gesloten of beperkt geopend en voor privé gebruik te reserveren. Check voor meer details de specifieke hotel website.
  • - De hotels kunnen gasten uitstekend informeren over wat wel mogelijk is in het hotel én in de omgeving. Denk aan lokale attracties, fietsverhuur, wandelroutes etc.


Onze medewerkers

  • - Zijn getraind in bovenstaande maatregelen.
  • - De 1,5 meter afstand is leidend. Er is geen fysiek contact met de gast of de eigendommen van de gast. We vragen de medewerkers elkaar en onze gasten aan te spreken mocht dit een keer vergeten worden. “Denkt u aan de afstand?”.
  • - De pauze- en kantine ruimtes zijn aangepast en ook achter de schermen zijn de werkplekken zo ingericht dat onderlinge afstand wordt gewaarborgd.
  • - Niet helemaal fit? Dat betekent ook niet komen werken.
  • - Onze medewerkers dragen mondmaskers.


Reserveringen

  • - Bij boekingen die direct bij onze hotels zijn gemaakt, zijn de reguliere annuleringsvoorwaarden van toepassing. Wij raden u in deze tijden aan om een flexibel tarief te boeken, zodat u kosteloos kunt wijzigen en annuleren.
  • - Voor boekingen die via een externe partij of boekingswebsite zijn gemaakt, geldt dat het beheer van uw boeking in dat geval loopt via een andere organisatie dan ons hotel. Wijzigingen of verdere informatie kunt u enkel via deze organisatie verkrijgen. Neemt u contact met hen op.


Hartelijk dank voor uw medewerking en uw begrip, wij wensen u een fijn verblijf toe!

Hotels

info

Over ons

Info

Contact

info
×

Boek nu

  • ​​Beste prijs garantie
  • ​​Special offers

Cookie Instellingen

Deze website gebruikt Cookies.

Meer informatie over het gebruik van cookies en gegevensverwerking vindt u onder onze Cookie- en privacy-policy .