CORONA MAATREGELEN IN ONZE HOTELS

Update dinsdag 19 mei

WELKOM

Onze Nederlandse hotels zijn open en kijken ernaar uit om u te mogen verwelkomen! In de hotels hebben wij diverse maatregelen getroffen ter preventie van de verspreiding van het Coronavirus. De dagelijks zorg voor de veiligheid en het welzijn van onze medewerkers en gasten heeft daarbij topprioriteit en daarvoor volgen we de adviezen op vanuit het RIVM.


Op deze pagina informeren wij onze gasten over de maatregelen die wij hebben genomen in onze hotels en hoe deze van toepassing zijn op het verblijf. Voor meer gedetailleerde informatie per hotel, adviseren wij om de specifieke hotel website te raadplegen of direct met het hotel contact op te nemen.


Wij hopen hiermee eventuele zorgen weg te nemen en onze gasten te kunnen verzekeren van een zorgeloos en aangenaam verblijf!


Hotel

  • - Al onze hotels in Nederland zijn open.
  • - Onze hotels in België en Groot-Brittannië zijn gesloten tot nader order.
  • - Er zijn diverse maatregelen in de hotels genomen om uw verblijf zo goed mogelijk te organiseren. Denk hierbij aan aanwijzingen zoals looproutes en voor 1,5 meter afstand. Er geldt een maximaal aantal personen voor diverse ruimtes zoals liften en toiletten.
  • - Wij verwerken in de diverse outlets uw betalingen enkel ‘cashless’ (via bankoverdracht, credit card of pin). Alleen onze hotelreceptie accepteert contant geld, echter prefereren wij uw betaling ‘cashless’.
  • - Onze medewerkers zijn er om u te helpen en geven aanwijzingen.
  • - We vragen u ook buiten het hotel (op de parkeerplaats, in de stad, op het strand etc.) medewerking te verlenen aan de ‘social distancing’ richtlijnen zodat we samen kunnen genieten.



Hygiëne

  • - Voor uw persoonlijke hygiëne zijn een aantal openbare ruimtes voorzien van desinfecterende gel. In alle toiletten bieden wij papieren handdoekjes.
  • - Wij houden van lekker schoon, de hele dag door! Schoonmaak en desinfectie van de algemene ruimtes en contactoppervlakken als liftknoppen en trapleuningen gebeurt meerdere keren per dag.
  • - Om het contact tussen medewerkers en gasten te vermijden worden kamers schoongemaakt, als onze gasten niet op de hotelkamer zijn. Wij vragen onze gasten ook de hotelkamer niet te betreden indien onze medewerkers aanwezig zijn voor schoonmaak of onderhoud.
  • - Medewerkers wassen achter de schermen continu de handen met desinfectiezeep.
  • - De medewerkers van de Housekeeping dragen handschoenen en werken met professionele schoonmaakproducten en procedures.



Eten en drinken

  • - De eetgelegenheden in onze hotels zijn momenteel (zie datum update bovenaan pagina) enkel geopend voor hotel gasten.
  • - Wij kijken uit naar de versoepeling van de Corona maatregelen vanaf 1 juni en verwelkomen dan ook weer gasten van buitenaf.
  • - Vooraf reserveren kan noodzakelijk zijn.
  • - Openingstijden kunnen afwijken.
  • - Informeer naar aanwijzingen voor het ontbijt.
  • - U kunt enkel ‘cashless’ betalen, via bankoverdracht, credit card of pin.
  • - Roomservice voor ontbijt, lunch en diner is ook mogelijk.



Meeting & events

  • - De opstellingen in onze vergaderzalen zijn aangepast zodat er 1,5 meter afstand is voor diverse groepsgroottes.
  • - Voor breaks, lunch en/of diner zijn er verschillende mogelijkheden in de zaal of in het restaurant.
  • - Neemt u a.u.b. contact op met het hotel, als u graag gebruik maakt van onze persoonlijke hulp bij uw aanvraag.



Faciliteiten

  • - Sport en wellness faciliteiten in de hotels zijn beperkt geopend voor hotelgasten of zijn voor privé gebruik te reserveren. Check voor meer details de specifieke hotel website.
  • - De hotels kunnen gasten uitstekend informeren over wat wel mogelijk is in het hotel én in de omgeving. Denk aan lokale attracties, fietsverhuur, wandelroutes etc.



Onze medewerkers

  • - Zijn getraind in bovenstaande maatregelen.
  • - De 1,5 meter afstand is leidend. Er is geen fysiek contact met de gast of de eigendommen van de gast. We vragen de medewerkers elkaar en onze gasten aan te spreken mocht dit een keer vergeten worden. “Denkt u aan de afstand?”.
  • - De pauze- en kantine ruimtes zijn aangepast en ook achter de schermen zijn de werkplekken zo ingericht dat onderlinge afstand wordt gewaarborgd.
  • - Niet helemaal fit? Dat betekent ook niet komen werken.
  • - Onze medewerkers dragen geen mondkapjes.



Reserveringen

  • - Bij boekingen die direct bij onze hotels zijn gemaakt, zijn de reguliere annuleringsvoorwaarden van toepassing. Wij raden u in deze tijden aan om een flexibel tarief te boeken, zodat u kosteloos kunt wijzigen en annuleren.
  • - Voor boekingen die via een externe partij of boekingswebsite zijn gemaakt, geldt dat het beheer van uw boeking in dat geval loopt via een andere organisatie dan ons hotel. Wijzigingen of verdere informatie kunt u enkel via deze organisatie verkrijgen. Neemt u contact met hen op.


Hartelijk dank voor uw medewerking en uw begrip, wij wensen u een fijn verblijf toe!


Contact
×

Boek nu

  • ​​Beste prijs garantie
  • ​​Special offers

Cookie Instellingen

Deze website gebruikt Cookies.

Meer informatie over het gebruik van cookies en gegevensverwerking vindt u onder onze Cookie- en privacy-policy .