ONZE ZALEN
& RUIMTES


Zoek je een geschikte locatie voor jouw zakelijke bijeenkomst, training, of evenement? Een Safety training, BHV-cursus, werkbespreking of beurs bijvoorbeeld? Of heb je een privéaangelegenheid zoals een jubileum, verjaardag, borrel of afscheid? We hebben voor ieder type gelegenheid een passende ruimte, met een eigen karakter. We adviseren je graag over wat het beste past bij jouw event.

carlton-oasis-meetings-events-onze-ruimtes-zalen-2

HUB 1 T/M 8

  • Industriële uitstraling  
  • Voor kleine tot middelgrote bijeenkomsten
  • Multifunctioneel: ruimtes kunnen gekoppeld worden
  • Up to date vergader/presentatie technieken


Onze 8 vergaderhubs, verdeeld over de begane grond en eerste verdieping, lenen zich perfect voor kleine tot middelgrote bijeenkomsten. Voorzien van alles wat je nodig hebt om goed gefocust te kunnen overleggen, werken of een training of workshop te geven. Handig: de ruimtes zijn multifunctioneel en kunnen aan elkaar gekoppeld worden. 



carlton-oasis-meetings-events-onze-ruimtes-zalen-hub-lounge-v2

HUB LOUNGE

  • Informele, sfeervolle ruimte met bar
  • Comfortabele zitjes en flexplekken 
  • Plof neer bij de gezellige open haard


Verwelkom je gasten in de sfeervolle Hub Living en Hub Lounge, die grenzen aan onze vergaderhubs (hub 1 – 8) én The Horizon. In deze informele, open ruimtes kom je even bij van de reis met een kop koffie of thee en maak je alvast kennis in een informele setting. Ook tijdens break-outs en pauzes is het lekker om hier neer te kunnen ploffen. De Hub Lounge beschikt zelfs over een open haard, met banken eromheen.

THE HORIZON

  • Sfeervolle, grote, ronde zaal 
  • Open ruimte zonder pilaren
  • Geschikt voor grote bijeenkomsten tot 400 man
  • Officiële trouwlocatie 


‘The Horizon’ is dé zaal voor grote congressen, conferenties, beurzen, presentaties of andere grote bijeenkomsten tot 400 personen. Denk aan Safety trainingen, BHV-cursussen, werkbesprekingen of beurzen. Een sfeervolle, ronde zaal met ramen rondom. En: geen pilaren die de ruimte onderbreken. Je kunt hier dus écht alle kanten op. Voor de écht grote events of bijeenkomsten die privacygevoelig zijn, kun je de op de begane grond gelegen vergaderhubs én de Hub Lounge bij je evenement betrekken. The Horizon is ook een officiële trouwlocatie.

carlton-oasis-meetings-events-onze-ruimtes-zalen-the-horizon-v2
carlton-oasis-meetings-events-onze-ruimtes-zalen-the-horizon-dark-v3
carlton-oasis-meetings-events-onze-ruimtes-zalen-bloom-v2

BLOOM

  • Knusse ruimte, veel licht
  • Uitzicht op de open keuken
  • Bruikbaar t/m 16 personen
  • Openslaande deuren naar het terras
  • Perfect voor private dining en kleinschalige events
  • Geschakeld aan ROAM 


Sta stil bij de bijzondere momenten van het leven in het knusse BLOOM. Deze sfeervolle ruimte met lekker veel licht is dé plek voor kleinschalige events als babyshowers, verjaardagen en borrels. Of gewoon, voor het maken van fijne herinneringen met elkaar, tijdens een high tea of privé diner met je dierbaren.

carlton-oasis-meetings-events-onze-ruimtes-zalen-glasshouse-v2

GLASSHOUSE 

  • Veel licht, sfeervol
  • Perfect voor informele overleggen en brainstorms 
  • Geschakeld aan ROAM 


Het eerste wat je opvalt in Glasshouse is de grote, uitnodigende bank. Hier geen statische vergadersetting, maar sparren en overleggen in een luchtige, informele sfeer. Beeld nodig? Connect gemakkelijk draadloos met het grote scherm. Glasshouse is lekker licht en bijzonder sfeervol ingericht. Je voelt je hier meteen thuis. Laat die goede ideeën maar komen!

carlton-oasis-meetings-events-onze-ruimtes-zalen-desert-in-pub-v5

ONTDEK DE
DESERT INN

dfg

Look no further, want de Desert Inn is dé place to be voor jouw feestelijke gelegenheid. Of het nu gaat om een verjaardag, een gezellige vrijmibo, een avondje teambuilding, een groots jubileum of business evenement, de mogelijkheden in onze Pub zijn eindeloos!

WIJ DENKEN MET JE MEE 

Als je iets organiseert, wil je dat jouw gezelschap blij is met wat je geregeld hebt. Of beter nog: een beetje onder de indruk is. Omdat het nét even anders dan anders is allemaal. Door die écht lekkere lunch, inspirerende setting of originele, extra faciliteiten. Rechtsreeks én met één contactpersoon schakelen, die zich ook nog eens flexibel opstelt, is dan wel zo prettig. Je krijgt hier dan ook één eventmanager toegewezen, die zich net zo verantwoordelijk voelt voor het slagen van jouw evenement als jij. Dan weet je zeker dat het goedkomt.

Cookie-instellingen