Safe stay bij Carlton Ambassador

laatste update 3 juni 2021

WELKOM

Om wat voor reden je ons hotel ook bezoekt, wij willen graag laten weten dat wij er alles aan doen, om een veilig en verantwoord verblijf te garanderen.

Hieronder zijn alle maatregelen te lezen, die zijn getroffen in ons hotel, ter preventie van de verspreiding van het Coronavirus.

De dagelijkse zorg voor de veiligheid en het welzijn van gasten en ons team heeft daarbij topprioriteit en daarvoor volgen we de adviezen op vanuit het RIVM.


Wij hopen hiermee eventuele zorgen weg te nemen en onze gasten te kunnen verzekeren van een zorgeloos en

aangenaam verblijf! Hartelijk dank voor alle medewerking en het begrip. Mochten er alsnog vragen zijn, neem gerust contact met ons op.

Hotel

  • Ons hotel is open.
  • Heb je Covid gerelateerde symptomen, of in afwachting van een testuitslag, of onlangs in contact geweest met iemand die positief getest is of komt je naam terug in een bron en contactonderzoek? Dan vragen wij vriendelijk de reservering te verplaatsen en ons hotel niet te bezoeken. Ons team helpt graag de reservering te verplaatsen naar een later moment.
  • Het dragen van een mondkapje in de openbare ruimtes van het hotel is verplicht.
  • Er zijn diverse maatregelen genomen om het verblijf zo goed mogelijk te organiseren. Denk hierbij aan aanwijzingen voor looproutes en voor 1,5 meter afstand. Er geldt een maximaal aantal personen voor diverse ruimtes zoals liften en toiletten.
  • Wij verwerken in de diverse outlets de betalingen enkel ‘cashless’ (via bankoverdracht, credit card of pin). Alleen onze hotelreceptie accepteert contant geld, echter prefereren wij de betaling ‘cashless’.
  • Onze medewerkers zijn er om te helpen en geven aanwijzingen.
  • Wij vragen omze gasten om ook buiten het hotel (op de parkeerplaats, in de stad, op het strand etc.) medewerking te verlenen aan de ‘social distancing’ richtlijnen zodat we samen kunnen genieten.

Hygiëne

  • Voor de persoonlijke hygiëne van onze gasten en ons team zijn de openbare ruimtes voorzien van desinfecterende gel. In alle toiletten bieden wij handzeep en papieren handdoekjes zodat de handen veelvuldig schoongemaakt kunnen worden.
  • Wij houden van lekker schoon, de hele dag door! Schoonmaak en desinfectie van de algemene ruimtes en contactoppervlakken als liftknoppen en trapleuningen gebeurt meerdere keren per dag.
  • Om het contact tussen medewerkers en gasten te vermijden worden kamers schoongemaakt, als onze gasten niet op de hotelkamer zijn. Wij vragen onze gasten ook de hotelkamer niet te betreden indien onze medewerkers aanwezig zijn voor schoonmaak of onderhoud.
  • Medewerkers wassen achter de schermen continu de handen met desinfectiezeep.
  • De medewerkers van Housekeeping dragen handschoenen en werken met professionele schoonmaakproducten en procedures.
  • Al onze medewerkers dragen mondkapjes

Eten en drinken

  • Restaurant Sophia zal vanaf 5 juni weer volledig geopend zijn voor hotelgasten en gasten van buitenaf.
  • Ons terras is onder voorwaarden geopend voor gasten van binnen en buiten het hotel, van 8.00 tot 20.00 uur. Reserveren is vereist, evenals een registratie van aanwezigheid. Reserveren kan hier maar mag ook ter plekke. Let wel, er is beperkt plaats.
  • Roomservice is niet toegestaan.
  • Uiteraard kan dineren op de kamer wel! Wij hebben een speciale kaart hiervoor. Op de kamers verzorgen wij passende faciliteiten zodat er genoten kan worden van een heerlijk diner van Restaurant Sophia.
  • Via de entree aan de Zeestraat kun je Sophia's Market bezoeken, de plek waar gedurende de dag heerlijke huisgemaakte lekkernijen kunnen worden afgehaald. Sophia's Market is dagelijks geopend van 8.00 tot 12.00 uur voor hotelgasten en niet-hotelgasten.
  • Er kan na 20:00 uur geen alcohol meer afgehaald worden.
  • Betalen kan enkel ‘cashless’, via bankoverdracht, credit card of pin.

Eten en drinken

  • Restaurant Sophia is volledig geopend voor hotelgasten en gasten van buitenaf.
  • Wij zijn dagelijks geopend van 8.00 tot 22.00 uur.
  • Roomservice is niet toegestaan.
  • Het blijft mogelijk om koffie, thee, lekkernijen en lunch af te halen in Sophia.
  • Na 22.00 uur mag er geen alcohol meer geserveerd worden. Ook niet als roomservice.
  • Betalen kan enkel ‘cashless’, via bankoverdracht, credit card of pin.

Meeting & events

  • Alleen noodzakelijke bijeenkomsten mogen op dit moment bij ons plaats vinden.
  • Tijdens uw bijeenkomst kunt u gebruik maken van onze take-away faciliteiten. Wij vertellen u graag meer over de mogelijkheden.
  • De vergaderzalen zijn aangepast zodat er 1,5 meter afstand is voor diverse groepsgroottes.
  • Wij helpen graag met het organiseren van de bijeenkomst en zijn inmiddels ook ervaren als het aankomt op bijeenkomsten onder deze omstandigheden. Neem gerust contact met ons op.
×

Boek nu

  • ​Beste prijs garantie
  • Ontvang €10 tegoed
  • ​Special offers

Cookie Instellingen

Deze website gebruikt Cookies.

Meer informatie over het gebruik van cookies en gegevensverwerking vindt u onder onze Cookie- en privacy-policy .