Safe stay bij Carlton Ambassador

laatste update 5 september 2021

WELKOM

Wij doen er alles aan om een fijn maar ook veilig verblijf of bezoek aan ons hotel te waarborgen.

De dagelijkse zorg voor de veiligheid en het welzijn van gasten en ons team heeft daarbij topprioriteit en daarvoor volgen we de adviezen op vanuit het RIVM.


Wij hopen hiermee eventuele zorgen weg te nemen en onze gasten te kunnen verzekeren van een zorgeloos en

aangenaam verblijf! Hartelijk dank voor alle medewerking en het begrip. Mochten er alsnog vragen zijn, neem gerust contact met ons op.

Hotel

▪ Heb je Covid gerelateerde symptomen, of in afwachting van een testuitslag, of onlangs in contact geweest met iemand die positief getest is of komt je naam terug in een bron en contactonderzoek? Dan vragen wij vriendelijk de reservering te verplaatsen en ons hotel niet te bezoeken. Ons team helpt graag de reservering te verplaatsen naar een later moment.

▪ Er zijn diverse maatregelen genomen om het verblijf zo goed mogelijk te organiseren. Denk hierbij aan aanwijzingen voor looproutes en voor 1,5 meter afstand. Er geldt een maximaal aantal personen voor diverse ruimtes zoals liften en toiletten.

▪Wij verwerken in de diverse outlets de betalingen enkel ‘cashless’ (via bankoverdracht, credit card of pin). Alleen onze hotelreceptie accepteert contant geld, echter prefereren wij de betaling ‘cashless’.

▪ Onze medewerkers zijn er om te helpen en geven aanwijzingen.

▪ Wij vragen onze gasten en ons team om 1,5 meter afstand te houden van elkaar.

Hygiëne

▪ Voor de persoonlijke hygiëne van onze gasten en ons team zijn de openbare ruimtes voorzien van desinfecterende gel. In alle toiletten bieden wij handzeep en papieren handdoekjes zodat de handen veelvuldig schoongemaakt kunnen worden.

▪ Wij houden van lekker schoon, de hele dag door! Schoonmaak en desinfectie van de algemene ruimtes en contactoppervlakken als liftknoppen en trapleuningen gebeurt meerdere keren per dag.

▪ Om het contact tussen medewerkers en gasten te vermijden worden kamers schoongemaakt, als onze gasten niet op de hotelkamer zijn. Wij vragen onze gasten ook de hotelkamer niet te betreden indien onze medewerkers aanwezig zijn voor schoonmaak of onderhoud.

▪ Medewerkers wassen achter de schermen continu de handen met desinfectiezeep.

▪ De medewerkers van Housekeeping dragen handschoenen en werken met professionele schoonmaakproducten en procedures.


Eten en drinken

▪ Restaurant Sophia is dagelijks geopend voor gasten van binnen en buiten het hotel. Bekijk de exacte openingstijden hier.

▪ Reserveren is vereist. Dit mag vooraf of ter plekken. Onze collega's zullen wat vragen stellen.

▪ Het restaurant is dusdanig opgesteld dat er tussen alle tafels 1,5 meter afstand is. Dit heeft uiteraard invloed op de capaciteit. Reserveer dus tijdig om teleurstelling te voorkomen.

▪ Betalen kan enkel ‘cashless’, via bankoverdracht, credit card of pin.

Meeting & events

▪ Bijeenkomsten en evenementen mogen weer plaats vinden.

▪ De vergaderzalen zijn aangepast zodat er 1,5 meter afstand is voor diverse groepsgroottes.

▪ Wij helpen graag met het organiseren van de bijeenkomst en zijn inmiddels ook ervaren als het aankomt op bijeenkomsten onder deze omstandigheden. Neem gerust contact met ons op.

▪ Wij werken niet met sneltesten op onze locatie. Hierdoor blijft de 1,5 meter afstand tussen de bezoekers noodzakelijk.

×

Boek nu

  • ​Beste prijs garantie
  • Ontvang €10 tegoed
  • ​Special offers

Cookie Instellingen

Deze website gebruikt Cookies.

Meer informatie over het gebruik van cookies en gegevensverwerking vindt u onder onze Cookie- en privacy-policy .