Coronavirus

Update dinsdag 24 maart

Carlton Hotel Collection houdt de situatie omtrent het coronavirus nauwlettend in de gaten en treft maatregelen waar en wanneer dit wordt vereist voor de veiligheid en gezondheid van onze gasten en medewerkers. Dit heeft onze absolute topprioriteit.


Al onze hotels in Nederland, België en Groot-Brittannië hanteren de vanuit de lokale overheid en gezondheidsautoriteiten operationele richtlijnen om de veiligheid en hygiëne te garanderen.



ZIJN ALLE HOTELS OPEN?

Ja, onze hotels zijn geopend m.u.v. The Dominican in Brussel. U bent van harte welkom voor een comfortabele overnachting in een van onze hotels in België, Nederland en Groot-Brittannië. U kunt hiervoor een boeking bij het hotel direct maken.



ZIJN DE RESTAURANTS EN BARS OPEN?

Alle restaurants en bars in Nederland, België en Groot-Brittannië zijn gesloten. Dit is van overheidswege afgekondigd. In Nederland tot tenminste 6 april a.s. Onze hotelgasten kunnen ontbijt, diner en een drankje via de roomservice verkrijgen.


WAT IS HET BELEID MET BETREKKING TOT ANNULERINGEN?

Bij boekingen die direct bij onze hotels zijn gemaakt, zijn de reguliere annuleringsvoorwaarden van toepassing. Wij raden u in deze tijden aan om een flexibel tarief te boeken, zodat u kosteloos kunt wijzigen en annuleren.



IK HEB GEBOEKT VIA EEN EXTERNE BOEKINGSSITE, KUNNEN JULLIE MIJN BOEKING WIJZIGEN?

Het beheer van uw boeking loopt in dit geval via een andere organisatie dan ons hotel. Wijzigingen of verdere informatie zult u via deze organisatie verkrijgen. Neemt u contact met hen op.



WAAR MOET IK ZIJN ALS IK NOG MEER VRAGEN HEB?

Neemt bij voorkeur contact op met het hotel waar u een vraag voor heeft. Zij kunnen het meest specifiek u informeren. Voor reserveringen kunt u boeken bij het hotel van uw keuze.

Contact
×

Boek nu

  • ​​Beste prijs garantie
  • ​​Special offers

Cookie Instellingen

Deze website gebruikt Cookies.

Meer informatie over het gebruik van cookies en gegevensverwerking vindt u onder onze Cookie- en privacy-policy .