Corona update

25 september 2021

WELKOM

Binnenkort bij ons te gast? Wij kijken ernaar uit om u te mogen verwelkomen! Op deze pagina informeren wij onze gasten over de belangrijkste maatregelen die wij hebben genomen in ons hotel en hoe deze van toepassing zijn op het verblijf.


Hotels & restaurants

  • ▪ Vanaf 25 september 2021 is een geldige, persoonlijke QR code in de Corona Check App verplicht in de Horeca. Wij zullen bij aankomst de Corona QR code van onze gasten scannen.
  • ▪ Wij prefereren uw betalingen in de diverse outlets ‘cashless’ (via bankoverdracht, credit card of pin).
  • ▪ Onze medewerkers zijn er om u te helpen en geven aanwijzingen.


Hygiëne

  • ▪ Voor uw persoonlijke hygiëne zijn een aantal openbare ruimtes voorzien van desinfecterende gel.
  • ▪ Wij houden van lekker schoon, de hele dag door! Schoonmaak en desinfectie van de algemene ruimtes en contactoppervlakken als liftknoppen en trapleuningen gebeurt meerdere keren per dag.


Faciliteiten

  • ▪ De diverse faciliteiten in het hotel zijn open zoals de ontbijtzaal en bar in de living. Ook hebben we ons gebruikelijke borrel moment met een verzorgde kaastafel en wijnbuffet zoals u van ons gewend bent.


Reserveringen

  • ▪ Bij alle boekingen die direct bij ons zijn gemaakt, zijn de reguliere annuleringsvoorwaarden van toepassing. Wij raden u in deze tijden aan om een flexibel tarief te boeken, zodat u kosteloos kunt wijzigen en annuleren.
  • ▪ Voor boekingen die via een externe partij of boekingswebsite zijn gemaakt, geldt dat het beheer van uw boeking in dat geval loopt via een andere organisatie dan ons hotel. Wijzigingen of verdere informatie kunt u enkel via deze organisatie verkrijgen. Neemt u contact met hen op.


Hartelijk dank voor uw medewerking en uw begrip, wij wensen u een fijn verblijf toe!


Ons team

Ons team is getraind in bovenstaande maatregelen. De afstand van 1,5 meter moet te allen tijde worden aangehouden. Er is geen fysiek contact met gasten of de eigendommen van de gasten. We vragen onze medewerkers om elkaar en onze gasten beleefd te herinneren als er geen sociale afstand wordt gerespecteerd. "Denk eraan om afstand te houden".

De pauzeruimtes en kantineruimtes zijn aangepast en ook achter de schermen zijn de werkplekken ingericht om sociale afstand te behouden.

Als onze medewerkers niet 100% fit zijn, vragen we ze niet naar het werk te komen. Onze medewerkers dragen ook mondkapjes.



Reserveringen & vouchers

Voor boekingen die rechtstreeks bij ons, via onze website of telefonisch zijn gemaakt, zijn de normale annuleringsvoorwaarden van toepassing. Wij raden aan om in deze periode een flexibel tarief te boeken, zodat een boeking kosteloos gewijzigd of geannuleerd kan worden.

Indien een boeking gemaakt is via een externe partij of boekingswebsite, dan wordt deze boeking niet beheerd door ons hotel, maar via een andere organisatie. Indien je wijzigingen wilt aanbrengen of meer informatie wenst, kan je contact opnemen met deze organisatie.


Als je van ons een voucher hebt ontvangen en deze wil inwisselen voor een verblijf, raadpleeg dan onze vouchers pagina.

Cookie Instellingen

Deze website gebruikt Cookies.

Meer informatie over het gebruik van cookies en gegevensverwerking vindt u onder onze Cookie- en privacy-policy .