Banks Mansion is open

Update 2 juni 2020


Ons hotel is geopend! Wij kijken ernaar uit om u te mogen verwelkomen! In Banks Mansion hebben wij diverse maatregelen getroffen ter preventie van de verspreiding van het coronavirus. De dagelijks zorg voor de veiligheid en het welzijn van onze medewerkers en gasten heeft daarbij topprioriteit en daarvoor volgen we de adviezen op vanuit het RIVM.


Op deze pagina informeren wij onze gasten over de maatregelen die wij hebben genomen in ons hotel en hoe deze van toepassing zijn op uw verblijf. Voor meer gedetailleerde informatie of vragen kunt u contact met ons op nemen.


Wij hopen hiermee eventuele zorgen weg te nemen en onze gasten te kunnen verzekeren van een zorgeloos en aangenaam verblijf!


Hotel

  • - Wij zijn geopend!
  • - Er zijn diverse maatregelen genomen om uw verblijf zo goed mogelijk te organiseren. Denk hierbij aan aanwijzingen zoals looproutes en voor 1,5 meter afstand. Er geldt een maximaal aantal personen voor diverse ruimtes zoals liften en toiletten.
  • - Onze Guest Relations Officers accepteren contant geld, echter prefereren wij uw betaling ‘cashless’.
  • - Ons team is er om u te helpen en geven aanwijzingen.
  • - Wij vragen u ook buiten het hotel (bijv. in de stad of in het park) medewerking te verlenen aan de ‘social distancing’ richtlijnen zodat we samen kunnen genieten.


Hygiëne

  • - Voor uw persoonlijke hygiëne zijn een aantal openbare ruimtes voorzien van desinfecterende gel.
  • - Wij houden van lekker schoon, de hele dag door! Schoonmaak en desinfectie van de algemene ruimtes en contactoppervlakken als liftknoppen en trapleuningen gebeurt meerdere keren per dag.
  • - Om het contact tussen medewerkers en gasten te vermijden worden kamers schoongemaakt, als onze gasten niet op de hotelkamer zijn. Wij vragen onze gasten ook de hotelkamer niet te betreden indien onze medewerkers aanwezig zijn voor schoonmaak of onderhoud.
  • - Medewerkers wassen achter de schermen continu de handen met desinfectiezeep.
  • - De medewerkers van de Housekeeping dragen handschoenen en werken met professionele schoonmaakproducten en procedures.


Eten en drinken

  • - U wordt bij uw aankomst geïnformeerd over het ontbijt.
  • - Bij voorkeur ‘cashless’ betalen, via bankoverdracht, credit card of pin.
  • - Roomservice voor ontbijt, lunch en diner is ook mogelijk.


Omgeving

  • - Onze Guest Relations Officers kunnen u uitstekend informeren over wat wel mogelijk is in de omgeving. Denk aan lokale attracties, fietsverhuur, rondvaarten, wandelroutes, shopping areas etc.


Onze medewerkers

  • - Zijn getraind in bovenstaande maatregelen.
  • - De 1,5 meter afstand is leidend. Er is geen fysiek contact met de gast of de eigendommen van de gast. We vragen de medewerkers elkaar en onze gasten aan te spreken mocht dit een keer vergeten worden. “Denkt u aan de afstand?”.
  • - De pauze- en kantine ruimtes zijn aangepast en ook achter de schermen zijn de werkplekken zo ingericht dat onderlinge afstand wordt gewaarborgd.
  • - Niet helemaal fit? Dat betekent ook niet komen werken.
  • - Onze medewerkers dragen geen mondkapjes.


Reserveringen

  • - Bij boekingen die direct bij ons zijn gemaakt, via onze website of telefoon, zijn de reguliere annuleringsvoorwaarden van toepassing. Wij raden u in deze tijden aan om een flexibel tarief te boeken, zodat u kosteloos kunt wijzigen en annuleren.
  • - Voor boekingen die via een externe partij of boekingswebsite zijn gemaakt, geldt dat het beheer van uw boeking in dat geval loopt via een andere organisatie dan ons hotel. Wijzigingen of verdere informatie kunt u enkel via deze organisatie verkrijgen. Neemt u contact met hen op.


Hartelijk dank voor uw medewerking en uw begrip, wij wensen u een fijn verblijf toe!

Cookie Instellingen

Deze website gebruikt Cookies.

Meer informatie over het gebruik van cookies en gegevensverwerking vindt u onder onze Cookie- en privacy-policy .