
Banks Mansion is open
WELKOM, ZO ZIET JOUW VERBLIJF ERUIT:
Ons hotel is open! We kijken er naar uit je te verwelkomen! In het hotel hebben we een aantal maatregelen genomen om verspreiding van het Coronavirus tegen te gaan. De dagelijkse zorg voor de veiligheid en het welzijn van onze medewerkers en gasten staat bij ons hoog in het vaandel en wij volgen hierbij de aanbevelingen van het RIVM op.
Ook met invoering van de avondklok blijft het hotel gewoon geopend en is onze selfservice bar in The Living ook na 21:00 uur beschikbaar voor gasten. Voor verdere details zie de info op deze pagina onder het kopje 'eten & drinken'.
Op deze pagina willen wij onze gasten informeren over de maatregelen die wij in ons hotel hebben genomen en hoe deze van toepassing zijn op het verblijf bij ons. Neem gerust contact met ons op als er meer informatie gewenst is of vragen heeft.
Op deze manier hopen we onze gasten een zorgeloos en aangenaam verblijf hebben!
Update 3 februari 2021

HOTEL
Ons hotel is open
Er zijn een aantal maatregelen genomen om uw verblijf bij ons zo soepel mogelijk te laten verlopen. Zo hebben we bordjes opgehangen om wandelroutes aan te geven en mensen te helpen de 1,5 meter afstand aan te houden. In verschillende ruimtes zoals liften en toiletten is een maximum aantal personen toegestaan.
Ook buiten het hotel (bijv. In het stadscentrum of op het park) verzoeken wij je om sociale afstandsrichtlijnen in acht te nemen, zodat iedereen zich samen kan vermaken.
Wij vragen je vriendelijk om een mondkapje te dragen wanneer je je in het hotel verplaatst.
Wij geven de voorkeur aan cashless betalingen (via overschrijving, creditcard of pin).
Onze medewerkers staan klaar voor onze gasten en geven de nodige instructies. Zij kunnen jullie ook voorzien van veel informatie over wat er in de omgeving beschikbaar is, b.v. lokale attracties, boottochten, fietsverhuur, wandelroutes, winkelgebieden etc.

Hygiëne
Wij houden van lekker schoon
Desinfecterende gel is verkrijgbaar in een aantal openbare ruimtes voor jouw persoonlijke hygiëne.
We streven ernaar om alles de hele dag schoon te houden! De algemene ruimtes en contactvlakken zoals liftknoppen en trapleuningen worden meerdere keren per dag gereinigd en gedesinfecteerd.
Om contact tussen medewerkers en gasten te vermijden, worden kamers schoongemaakt wanneer onze gasten niet in de hotelkamer zijn. Ook vragen we onze gasten om hun hotelkamer niet te betreden als onze medewerkers aanwezig zijn voor schoonmaak of onderhoud. Onze huishoudelijk medewerkers dragen handschoenen en maken gebruik van professionele schoonmaakproducten en procedures.
Medewerkers wassen achter de schermen regelmatig hun handen met desinfecterende zeep.

Eten & drinken
Full service genieten
Tijdens het verblijf kan er gebruik worden gemaakt van het Full Service Concept, echter voor nu enkel in de vorm van een 'afhaalpunt'. Dat betekent dat je zelf in de bar van The Living een drankje of hapje kan pakken en deze op de kamer kan nuttigen.
Hetzelfde is van toepassing voor het ontbijt. Dit wordt aangeboden op een afhaalpunt in het hotel. Wij vernemen graag jullie persoonlijke voorkeuren!
Voor het diner is het momenteel niet mogelijk om via ons roomservice te bestellen maar je kan wel zelf eten bestellen en dit laten afleveren bij de receptie. Dit dient ook genuttigd te worden op de kamer. Wij zorgen eventueel voor borden en bestek. Er is een heel groot aanbod aan take away in Amsterdam, voor ieder wat wils!
Drankjes kunnen de hele dag afgehaald worden in The Living. Alcoholische drankjes worden aangeboden tot 20.00 uur.
Ons team
Ons team is getraind in bovenstaande maatregelen. De afstand van 1,5 meter moet te allen tijde worden aangehouden. Er is geen fysiek contact met gasten of de eigendommen van de gasten. We vragen onze medewerkers om elkaar en onze gasten beleefd te herinneren als er geen sociale afstand wordt gerespecteerd. "Denk eraan om afstand te houden".
De pauzeruimtes en kantineruimtes zijn aangepast en ook achter de schermen zijn de werkplekken ingericht om sociale afstand te behouden.
Als onze medewerkers niet 100% fit zijn, vragen we ze niet naar het werk te komen. Onze medewerkers dragen ook mondkapjes.
Reserveringen & vouchers
Voor boekingen die rechtstreeks bij ons, via onze website of telefonisch zijn gemaakt, zijn de normale annuleringsvoorwaarden van toepassing. Wij raden aan om in deze periode een flexibel tarief te boeken, zodat een boeking kosteloos gewijzigd of geannuleerd kan worden.
Indien een boeking gemaakt is via een externe partij of boekingswebsite, dan wordt deze boeking niet beheerd door ons hotel, maar via een andere organisatie. Indien je wijzigingen wilt aanbrengen of meer informatie wenst, kan je contact opnemen met deze organisatie.
Als je van ons een voucher hebt ontvangen en deze wil inwisselen voor een verblijf, raadpleeg dan onze vouchers pagina.